• Reklamační řád

    Reklamační řád

    Na zboží poskytujeme záruku v zákonné výši dvou let.

     

    Postup reklamace ze strany zákazníka

    1.    Objeví-li se na vašem zboží závada, pošlete nám ho na reklamaci. Adresa reklamačního oddělení pro zaslání reklamovaného zboží je FIREHAND s.r.o., Zátor 195, Zátor, 79316. Zásilku v takovém případě pošlete jako balík bez dobírky.

    2.    Před odesláním balíku nás můžete kontaktovat na e-mailu info@dokoupele.cz nebo telefonu +420 734 578 164, ale není to nutné.

    3.    Do balíku přiložte dopis, kde popíšete závadu. Pokud nebude popis závady přiložený, nevíme, že jedná o reklamaci a reklamační proces se zbytečně zdrží.

    4.    Do dopisu také napište vámi preferované řešení reklamace. Jestli chcete výměnu za zboží stejného druhu, výměnu za jiné zboží, nebo vrácení peněz.

    5.    Do balíku v ideálním případě přiložte také fakturu. Pokud už ji nemáte, nic se neděje. V tom případě ale do dopisu napište něco podle čeho dokážeme identifikovat vaši objednávku – číslo objednávky, vaše jméno a příjmení, e-mailová adresa. Pokud nedokážeme objednávku identifikovat, proces reklamace se zbytečně zdrží.

    6.    Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet.

     

    Postup reklamace ze strany prodávajícího

    1.    Jakmile nám reklamované zboží přijde, informujeme vás o přijetí a zahájení reklamačního procesu.

    2.    Přečteme si dopis o závadě, identifikujeme objednávku a prohlédneme reklamované zboží.

    3.    Není-li popis závady přiložený, kontaktujeme vás.

    4.    Nejsou-li přiložené ani kontaktní údaje (e-mail, telefon), čekáme, až se nám ozvete.

    5.    Pokud známe popis závady a máme identifikační údaje objednávky, do tří pracovních dnů od přijetí reklamovaného zboží (zahájení reklamačního procesu) vás informujeme o tom, jestli reklamaci uznáváme nebo neuznáváme a o dalším postupu.

    6.    Uznáme-li reklamaci, vyřešíme ji dle vámi preferovaného řešení.

    7.    Nové zboží odešleme ihned, pokud ho máme skladem. Pokud skladem není, informujeme vás o tom, kdy ho naskladníme a odešleme.

    8.    Pokud preferujete vrácení peněz, odešleme je nejpozději do sedmi dnů. Snažíme se je odeslat co nejdříve, ale musí to projít přes účetní oddělení, proto máme rezervu sedmi dnů.

    9.    Neuznáme-li reklamaci, napíšeme vám argumenty, proč jsme reklamaci nemohli uznat. 


    Právě jste vložili do košíku